digitalnenovinky.sk digitalnenovinky.sk
  • Aktuality
  • Recenzie
  • Krátke správy
  • Mobily
    • Tablety
  • Počítače
    • Notebooky
  • Aplikácie
    • Hry
  • Android
  • Internet
  • Windows
  • Smart
Go to...
    Home»Aktuality » Štúdia: Mladí ľudia posúvajú televízny prime-time

    Štúdia: Mladí ľudia posúvajú televízny prime-time

    január 9, 2016
    Aktuality, Nezaradené
    Štúdia: Mladí ľudia posúvajú televízny prime-time

    Najnovšie vydanie štúdie Ericsson Mobility Report zamerané na Európu potvrdilo stále výraznejšie zmeny v návykoch sledovania televízneho obsahu a videa. Analytici švédskej firmy to vysvetľujú rastúcou penetráciou pripojených zariadení, zároveň však aj vyššou dostupnosťou online obsahu.

    Ericsson_flags

    Nástup on-demand služieb

    On-demand sledovanie sa v Európe stáva kľúčovým spôsobom akým pozeráme TV obsah. V krajinách ako Švédsko, Taliansko, Veľká Británia, Írsko a Rusko dnes dosahuje 30- percentný podiel na celkovom sledovaní. On-demand služby už nie sú rozšírené len pri sledovaní krátkych videoklipov či krátkometrážneho obsahu, stále viac ľudí sleduje celé filmy či seriálové sezóny, často aj nárazovo. V Írsku, Španielsku a Rusku napríklad čas, ktorí spotrebitelia trávia sledovaním on-demand filmov, seriálov a TV programov, dosahuje viac ako 6 hodín každý týždeň.

    Mládež je motorom mobilného sledovania

    Ak hovoríme o sledovaní TV a videa, dôležitosť mobilných platforiem ako laptopy, tablety a smartfóny rastie. Viac ako polovica Európanov používa smartfóny na sledovanie videoobsahu na týždennej báze. Špeciálne to platí u mladšej generácie, pričom tínedžeri sa na sledovaní obsahu prostredníctvom smartfónov podieľajú 25 percentami z celkového času sledovania. Stále viac ľudí si osvojuje nové sledovacie návyky ako napríklad dopozeranie filmu na inom mieste a zariadení, než na akom sledovanie začali. Pätina Európanov zmení zariadenie pri sledovaní toho istého videa aspoň raz za mesiac.

    Ericsson_TV and Media Report 1

    Mladá generácia posúva prime-time

    Televízny prime-time, teda hlavný vysielací čas, prechádza v poslednom období redefiníciou, pod čo sa podpísali hlavne návyky mladej generácie. Dvaja z troch ľudí pod 25 rokov sledujú TV alebo videoobsah v posteli pred tým, než sa uložia na spánok. Jeden z troch spotrebiteľov v rovnakej vekovej hranici sleduje TV alebo videá na internete v posteli, ešte pred tým než vstáva.

    Share :
    • Facebook
    • Twitter
    • Google+
    • Pinterest
    • Linkedin
    • Email
    Next article
    RECENZIA | Pripravovaná hra Kingdom Come: Deliverance vyráža dych
    Previous article
    Dell uvádza nový notebook pre profesionálov – Latitude 5000

    Peter Marienka

    Related Posts

    • Aktuality október 27, 2018

      Ako zaujať klientov na výstave?

      Ako zaujať klientov na výstave? Pomôžu vám kvalitné reklamné systémy
      Aktuality september 27, 2018

      Správny výber náplne do vašej

      Správny výber náplne do vašej tlačiarne by sa mal riadiť niekoľkými pravidlami
      Aktuality február 16, 2018

      Vyskúšajte si online tipovanie a

      Vyskúšajte si online tipovanie a zažite to pravé potešenie z výhry
    • Aktuality júl 18, 2017

      Viete si vybrať webhosting?

      Viete si vybrať webhosting?
      Aktuality apríl 23, 2017

      Kam s fotkami? Máme 3

      Kam s fotkami? Máme 3 tipy!
      Aktuality, Mobily január 10, 2016

      Aj Japonci vedia vyrábať smartfóny

      Aj Japonci vedia vyrábať smartfóny

    Sledujte nás

    Najnovšie články

    • Navýšte zisky a sústreďte sa na reklamu na Facebooku
    • Starostlivosť o klientov zverte skúsenému call centru
    • Ako zvýšiť záujem zákazníkov o vaše produkty a služby?
    • Máte nízku návštevnosť web stránky? Investujte do reklamy
    • Ako zaujať klientov na výstave? Pomôžu vám kvalitné reklamné systémy
    Copyright 2017 WorldPlus | Developed By 2codeThemes