Máte nízku návštevnosť web stránky? Investujte do reklamy
Nakupovanie na internete sa stáva z roka na rok obľúbenejšie. Ten, kto dnes nemá vlastnú web stránku a e-shop, ako keby neexistuje.
Ak máte vlastný web, ale nízka návštevnosť vám už dlhodobo spôsobuje veľké, dalo by sa povedať, existenčné problémy, mali by ste investovať do reklamy.
Reklama na najznámejšej sociálnej sieti
Sociálne siete si zapína väčšina z nás každý jeden deň. Trávime na nich čas nielen chatovaním so známymi ľuďmi, ale aj pozeraním obrázkov, komentovaním príspevkov a podobne.
Najznámejšou sociálnou sieťou je samozrejme sociálna sieť, ktorá vznikla v roku 2004 a založil ju študent. Určite všetci veľmi dobre viete, že hovoríme o Facebooku.
Ak si zaplatíte výhodnú reklamu na Facebooku u skúsenej reklamnej agentúry, máte istotu, že vám porastie návštevnosť behom pár dní. Stačí byť len aktívny na stránke firmy – vytvárajte súťaže o vaše produkty, vytvárajte ankety, pridávajte obrázkové príspevky. Uvidíte, že vám to pomôže.
Väčšina Slovákov je zaregistrovaná a pravidelne sa prihlasuje na túto sociálnu sieť. Využite to vo svoj prospech a investujte do reklamy práve na tejto sociálnej sieti.
Reklama v Google
Byť viditeľný v najznámejšom vyhľadávači nie je zlé. Vzhľadom na to, že všetci vyhľadávame informácie práve v tomto vyhľadávači, nebolo by zlé, keby vyskúšate reklamu v Google. Ak sa okrem reklamy na Facebooku orientujete aj na Google Adwords kampane, máte šancu osloviť väčšiu skupinku zákazníkov a tým aj zvýšiť predaj. PPC reklama vám prinesie výsledky behom pár hodín!
Nízku návštevnosť web stránky môžete okrem kvalitnej reklamy na Facebooku a reklamy v Google zvýšiť aj investovaním do prerábky e-shopu a web stránky. Pomôcť vám môže aj nový obsah webu, lepšia kategorizácia produktov a hlavne kvalitné obrázky, ktoré zákazníkov upútajú, no zároveň nebudú pôsobiť umelo.