Nová funkcia ERP systému PREMIER prináša neobmedzené možnosti filtrovania dát
Vývojári podnikového a ekonomického informačného systému PREMIER prichádzajú s novou funkciou s názvom „identifikačné štítky“. Užívateľom poskytne univerzálny nástroj pre jednoduché filtrovanie a následné spracovanie dát. Zákazníci si môžu voliť kritériá filtrovania podľa vlastných potrieb, bez toho aby musel do systému zasahovať programátor, ako tomu bolo doteraz.
Jednoduché a prehľadné filtrovanie dát a údajov o obchodných partneroch podľa najrôznejších parametrov je pevnou súčasťou PREMIER system už od jeho prvotnej verzie. Najmä spoločnostiam so širokou bázou klientov však strmo rastú nároky na triedenie a kategorizáciu obchodných partnerov podľa spoločných znakov . Marketingové oddelenia sa zase pri oslovovaní zákazníkov a plánovaní kampaní snažia zamerať na jasne definované segmenty podľa desiatok parametrov. Nielen pre také spoločnosti vývojári PREMIER system X5 pripravili novinku v podobe funkcie Identifikačné štítky.
Funkcia prináša bez preháňania neobmedzené možnosti filtrovania a triedenia stoviek údajov o zákazníkoch a obchodných partneroch. Užívateľ teraz môže vytvárať ľubovoľný číselník identifikačných štítkov, ktorý obsahuje požadované spoločné znaky partnera (bonitu, aktivitu, solventnosť, referenčné účely, polohu kampane, podmienky pre poskytovanie služby a mnoho ďalších). Podľa týchto parametrov možno následne filtrovať zoznamy pre oslovovanie zákazníkov a obchodných partnerov rovnako ľahko, ako napríklad zostavovať cenníky, hromadne vystavovať faktúry a podobne.
Kategórie si navyše môže používateľ vytvárať ľubovoľne na základe svojich potrieb. Identifikačné štítky sú tak skutočne univerzálnym nástrojom, ktorý zákazník využije naprieč modulov systému PREMIER.
Výhody a možnosti:
- Jednoduchá grafická identifikácia partnera.
- Neobmedzené množstvo pridelených štítkov.
- Jednoduché filtrovanie pomocou tzv. smartfiltru.
- Hromadné akcie prideľovania aj vyraďovania štítkov (napr. priraďovanie podľa obratu, aktivity, solventnosti a pod).
- Možnosť definovať šablónu vydaných faktúr štítkom miesto partnera a tak automaticky a okamžite vystaviť až tisíce faktúr.