Honor zaznamenal na čínsky sviatok obrovský úspech
Za jediný deň sa značke mobilných telefónov Honor podarilo v čínskych e-shopoch utŕžiť v prepočte 140 miliónov EUR. Stalo sa tak 11. novembra 2014, kedy sa v Číne oslavuje „antivalentýn“, sviatok China ‚s SinglesDay. Mobilné telefóny Honor boli najžiadanejším tovarom hneď v pätici veľkých e-shopov.
Kým vrchol nákupnej horúčky v západných krajinách nastáva pred Vianocami a pri novoročných výpredajoch, v Číne hlásia obchody najvyššie tržby pravidelne 11. novembra. Tento deň so samými jednotkami v dátume oslavujú ľudia sviatok všetkých nezadaných – singles. Práve tento deň sa desiatky miliónov Číňanov zároveň snažia so svojim nezadaným stavom niečo urobiť. Organizujú rande na slepo, karaoke party a kupujú darčeky, ktoré im majú priazeň ich vyvolenej alebo vyvoleného zabezpečiť. Nákupná horúčka dosahuje také hodnoty, že sa SinglesDay stal nákupným dňom číslo jedna na celom svete.
Značka mobilných telefónov Honor, ktorá v novembri vstúpila aj náš trh, pri tejto príležitosti zverejnila predajné výsledky v čínskych e-shopoch. Počas sviatku SinglesDay sa jej podarilo utŕžiť 1,06 miliardy čínskych jüanov, teda v prepočte 173,2 milióna amerických dolárov, alebo 139,3 miliónov EUR. Telefóny Honor boli v Číne vôbec najpredávanejšími v pätici veľkých e-shopov JD, Suning, YHD, Amazon a VIP. U predajcu VMALL sa napríklad počas prvých 3 sekúnd od štartu predaja podarilo utŕžiť 100 miliónov jüanov.
Honor je nová odvážna značka. Značka pre zákazníkov, ktorí sa neboja robiť veci inak – proti zaužívaným konvenciám. Honor prichádza na trh s úplne novým obchodným modelom navrhnutým pre moderného zákazníka. Zariadenie Honor spoluvytvárajú užívatelia v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychádza svojim zákazníkom v ústrety nielen dizajnom konkrétnych zariadení, ale aj priamym distribučným modelom. Zákazník, ktorý si zakúpi zariadenie značky Honor, nezíska len mobilný telefón. Získa dlhotrvajúci zväzok so značkou odhodlanú prispieť k splneniu všetkých ich potrieb vo svete moderných komunikácií.