Honor pozýva do virtuálnej fronty
Nová značka mobilných telefónov na slovenskom trhu Honor spúšťa netradičnú predajnú kampaň. Na microsite www.forthebrave.sk motivuje zákazníkov k zaradeniu sa do virtuálnej fronty. „Čakajúci“ majú nielen istotu, že na ne jeden z obmedzeného počtu kusov telefónov zostane, môžu tiež vyhrať jednu z desiatok cien.
Na microsite www.forthebrave.sk si môžu záujemcovia jeden z obmedzeného množstva 1000 ks vlajkovej lodi Honor 6, zarezervovať tým, že sa zaradia do virtuálnej fronty. Stačí k tomu cez webové rozhranie nahrať svoje selfie spĺňajúce všetky požiadavky. Okrem istoty zarezervovaného telefónu majú čakajúci navyše možnosť vyhrať jeden z prístrojov Honor 6, Honor 3C, bluetooth headsetov, bezdrôtových reproduktorov alebo externých akumulátorov. Ambície výrobcu sú vytvoriť svetový rekord v najdlhšej virtuálnej fronte, ktorá nahrádza „prežité“ čakanie pred kamennými predajňami. Záujemcovia na svoj prístroj môžu čakať v pohodlí domova.
Súčasťou stránky je aj denne aktualizované počítadlo zobrazujúce počet kusov modelu smartfónu Honor 6, ktoré sú ešte slovenským zákazníkom k dispozícii.
Spôsob kampane korešponduje s filozofiou značky a jej predajnými kanálmi. Mobilné telefóny Honor sú ponúkané iba elektronicky, exkluzívne v e-shopeAlza.sk. Tiež marketingové aktivity značky smerujú najmä do oblasti digitálnych médií a sociálnych sietí. Výrobca si od tohto prístupu sľubuje najmä lepší zásah kľúčovej cieľovej skupiny, ale aj možnosť obojsmernej komunikácie s ňou. Honor sa zameriava najmä na mladých moderných užívateľov, ktorí sú vďaka svojmu mobilnému telefónu stále online, využívajú množstvo sociálnych sietí a aplikácií.
Honor je nová odvážna značka. Značka pre zákazníkov, ktorí sa neboja robiť veci inak – proti zaužívaným konvenciám. Honor prichádza na trh s úplne novým obchodným modelom navrhnutým pre moderného zákazníka. Zariadenie Honor spoluvytvárajú užívatelia v rámci modelu Consumer to Business. Značka vychádza svojim zákazníkom v ústrety nielen dizajnom konkrétnych zariadení, ale aj priamym distribučným modelom. Zákazník, ktorý si zakúpi zariadenie značky Honor, nezíska len mobilný telefón. Získa dlhotrvajúci zväzok so značkou odhodlanú prispieť k splneniu všetkých ich potrieb vo svete moderných komunikácií.