Nový PREMIER systém s moderným dizajnom, miniaplikáciami a podporou 4K displejov
Vývojoví pracovníci podnikového a ekonomického informačného systému PREMIER dnes predstavili novú verziu programu pre nadchádzajúci rok. Najviditeľnejšou zmenou je kompletný redesign užívateľského rozhrania, pribudla tiež informačná lišta „aktuálne“, ktorá o nových udalostiach a upozorneniach informuje v štýle sociálnej siete Facebook. Denné informácie o hospodárení firmy poskytnú nové prehľadné ukazovatele.
Najviditeľnejšou zmenou, ktorú nová verzia PREMIER system X5.1 prináša, je kompletná obmena grafickej podoby úvodnej obrazovky i väčšiny ostatných komponentov používateľského rozhrania. Dizajn teraz spolieha na jednoduchosť a lepšiu prehľadnosť. Modré pozadie je doplnené transparentnými a logickejšie štruktúrovanými panelmi a záložkami. Sekcie programu sú ilustrované zodpovedajúcou ikonou, najdôležitejšie položky potom príslušnými klávesovými skratkami pre rýchly prístup. Redesign si kladie za cieľ poskytnúť užívateľom lepšiu ergonomickosť a podstatne zrýchliť a spríjemniť ich prácu. Systém sa teraz môže pochváliť aj podporou širokého spektra zobrazovacích jednotiek vrátane retina displejov a obrazoviek s rozlíšením HD (720p), FullHD (1080p) aj najnovších displejov s rozlíšením 4k.
Do novo predstavenej verzie bol implementovaný aj praktický panel „aktuálne“. Užívateľa informuje o aktuálnych upozorneniach a výstrahách v reálnom čase. Po vzore sociálnej siete Facebook užívateľov systému PREMIER na dôležité udalosti viditeľne upozornia ikony v pravom hornom rohu hlavnej lišty. Tá je viditeľná vo všetkých sekciách a moduloch systému. Zamestnanci tak nikdy nezmeškajú dôležité informácie o:
- Novinkách v programe,
- novej legislatíve,
- dokladoch v omeškaní,
- podlimitných zásobách,
- prihláseniach zamestnancov s informáciami o aktivite,
- narodeninách a sviatkoch zamestnancov a obchodných partnerov,
- správach modulov Workflow a E-agent
- a mnohých ďalších.
V najnovšej verzii X5.1 pribudol aj praktický ukazovateľ výkonnosti firmy. V prehľadnej forme umožní povereným zamestnancom sledovať, ako sa v daný deň firme po obchodnej stránke darilo a ako spoločnosť oproti plánu plní stanovené ciele. Prehľad rovnako umožňuje porovnanie výkonnosti firmy oproti predošlým dňom. Porovnávať možno denné tržby, počet nových objednávok, vystavených faktúr a pod. Vďaka prepojeniu so všetkými databázami systému sú údaje aktualizované v reálnom čase. Vývojári PREMIER system si pre zákazníkov pripravili tiež praktickú mobilnú aplikáciu, výkonnosť firmy tak môžu sledovať napríklad obchodníci „v teréne“ alebo manažéri na služobnej ceste. Aplikáciu je možné stiahnuť pre mobilné operačné systémy iOS a Android.
Celkovo nová verzia PREMIER system X5.1 obsahuje viac ako 50 ďalších zmien a vylepšení. Ich spoločným cieľom je najmä zrýchlenie a spríjemnenie práce užívateľov, vyššiu prehľadnosť a bezproblémovú adaptáciu nových užívateľov. Zákazníkom PREMIER system bude update na novú verziu k dispozícii v druhej polovici novembra tohto roku.