QlikTech uvádza Customer Success Framework
QlikTech, líder v oblasti zameranej na užívateľom riadenú Business Intelligence (BI), oznámil spustenie Qlik Customer Success FrameworkTM, ktorý bude zákazníkom postupne pomáhať v tom, ako čo najlepšie využívať dáta ako dôležitý zdroj. Tým nadväzuje na strategický plán QlikView.Next transformovať trh BI vďaka prístupu Natural AnalyticsTM, ktorý pomáha ľuďom prirodzenejšie používať dáta a rozumieť im v procese tvorby dôležitých rozhodnutí. Na podporu tejto transformácie prináša Customer Success Framework ekosystém ľudí, služieb a technológií určených na riešenie rôznych potrieb zákazníkov, čo uľahčuje prácu každému, kto by chcel efektívnejšie využívať dáta.
Qlik Customer Success Framework podporuje zákazníkov, aby premýšľali o službách skôr ako o prepojenom svete než ako o rôznych riešeniach vytvorených pre aktuálne špecifické potreby. Zákazníci potrebujú viac než len software, aby maximalizovali úžitok z Business Discovery, zredukovali komplikovanosť prostredia a jednoduchšie dospievali k rozhodnutiam. Qlik Customer Success Framework pomáha spoločnostiam lepšie sa sústrediť na BI a analýzy všetkých ďalších zdrojov, aby sa mohla stratégia čo najrýchlejšie realizovať.
„Teraz sa organizácie viac než kedykoľvek predtým upínajú na novú generáciu samoobslužnej BI na zabezpečenie odpovedí na strategické otázky a na riešenie zložitých problémov, ktoré sú pre biznis kritické,“ hovorí Les Bonney, Chief Operating Officer v spoločnosti QlikTech. „Nový spôsob premýšľania v BI vyžaduje nové druhy služieb pre Business Discovery. Preto veríme, že náš nový Qlik Customer Success Framework navedie zákazníkov na správnu cestu, aby maximalizovali výhody investície do QlikView a naštartovali obchodnú hodnotu, ktorá povedie k strategickým ziskom,“ dodáva Bonney.
Qlik Customer Success Framework obsahuje všetky zdroje, ktoré by mohli zákazníci QlikTech potrebovať, od analýzy malých a stredných podnikov až po projekty big data. Patria medzi ne:
- Qonnect Partner Program: Rozšírená globálna sieť partnerov zahŕňajúca obchodníkov, výrobcov dielov (OEM), technologické spoločnosti a systémové integrátory, poskytuje prístup k infraštruktúre a odborným znalostiam, ktoré spĺňajú nároky jednotlivých zákazníkov.
- Qlik Community: Online komunita ľudí s bezkonkurenčnými skúsenosťami v priemysle s takmer 100 000 členmi zloženými zo zákazníkov, partnerov, výrobcov a nadšencov, ktorá poskytuje fórum, kde spolu môžu ľudia komunikovať a ďalej rozvíjať osvedčené spôsoby a postrehy.
- Qlik Market: Online úložisko aplikácií, rozšírení a doplnkov, ktoré pomáhajú zákazníkom lepšie využívať potenciál platformy QlikView Business Discovery.
- Qoncierge: Jednoduchá kontaktná služba, ktorá pomáha zákazníkom získať presne tie zdroje, ktoré potrebujú.
- Rozšírené služby: Široká škála služieb, školení a podpory slúži na optimalizáciu stratégie každého zákazníka. Ponuka obsahuje:
- Vzdelávacie služby určené na školenie užívateľov QlikView. Pomáhajú čo najlepšie využiť možnosti platformy.
- Poradenské služby ako je pomoc s konfiguráciou, aplikáciami a firemnými službami. Pomáhajú zákazníkom naplánovať, zostaviť a zlepšiť ich QlikView projekty napr. zrýchlením inštalácie, znížením programových rizík a minimalizovaním nadbytočných nákladov spôsobených nevhodným naplánovaním.
- Podporné služby na maximalizáciu doby prevádzky a pomoc pri riešení problémov s príliš zložitým IT prostredím zákazníka. Podporné služby tiež zahŕňajú možnosť pridelenia pracovníka podpory, ktorý zabezpečí hladký priebeh všetkých služieb.
„Qlik Community sa značne rozrástla hlavne preto, že je skutočne jedinečná,“ hovorí Oleg Troyansky, prezident spoločnosti Natural Synergies, Inc. „Počas mnohých rokov pre mňa Qlik Community predstavovala to, čo pre ostatných Facebook, Twitter a Linkedin. Je to osvedčený globálny nástroj, ktorý v sebe združuje sociálne médiá, nadväzovanie vzťahov a silu konexií. Toto všetko mi pomohlo vybudovať nielen môj biznis, ale i moju osobnú značku.“